Jump to Navigation

Tanácsadási (ISO rendszer kiépítési) projektek minőségbiztosítása

Általános tapasztalatunk az, hogy a vezetési, informatikai vagy különösen az ISO rendszerek (pl. minőségirányítási, információbiztonsági vagy egyéb irányítási rendszer) kiépítési tanácsadások esetén maga a „kiíró” – rendszerint – nem szakember, és sokszor fogalma sincs, hogy mi pl. annak a rendszernek a „tartalma”, amit ki akar építtetni. Emiatt sokszor sem a pályázat kiírás követelményeinek megfogalmazásához, sem pedig a beérkező ajánlatok tartalmi elbírálásához nem ért. Így az ajánlatok elbírálásánál jellemzően csak az „ár” alapján dönt. Így lesz az olcsóságot és hatékonyságot megcélzó pályáztatási rendszerből – a rossz módszerek alkalmazása miatt – a legdrágább megoldás.

Az INFOBIZ Kft. ebben segít ügyfeleinek. A megoldás egyszerű, sőt más iparágakon belül már kötelező gyakorlat is. Építőiparban például el sem képzelhető egy olyan beruházás, építkezés, ahol a kivitelező mellett nem állna ott végig egy a megbízó által kinevezett (és szigorúan az ő érdekeit képviselő) műszaki ellenőr! Ugyanezt az elvet valósítja meg az INFOBIZ Kft, a tanácsadási projekt független minőségbiztosításával.

Az INFOBIZ Kft szolgáltatása a tanácsadási projektet igénybe vevő (pl. ISO rendszert kiépítő) szervezet számára, magának a tanácsadásnak (pl. ISO rendszer kiépítésének) megrendelő oldali minőségbiztosításának ellátása. Ezzel – igény szerint – a következő feladatokat látjuk el:

A projekt ajánlatadási fázisában:

  • szakmai segítség és tanácsadás a pályázat kiírásának (tartalmi) megfogalmazásában;
  • szakmai segítség és tanácsadás a beérkezett pályázatok tartalmi elbírálásában.

A projekt megvalósítási fázisában:

  • a Megbízott általi határidők, mérföldkövek és dokumentumok szakmai ellenőrzése;
  • a Megbízó számára az elvárt eredmények teljesülésének ellenőrzése, jóváhagyása;
  • a szerződésben rögzített projektkeretek (pályáztatási keretek) betartásának ellenőrzése.

Tesszük ezt – a pályázat vagy tanácsadási projekt árához képest szerény díjazás ellenében –, mert azt gondoljuk, ha a Megrendelő nem is tudja, hogy mi a minőségi munkavégzés (ezekben a témákban), azért még igényli azt.