Jump to Navigation

Az INFOBIZ Kft. minőségpolitikája

Az INFOBIZ Kft. egy tanácsadói tevékenységet végző vállalkozás, elsősorban a vezetési, minőségirányítási, informatikai és információ-biztonsági területeken.

Az INFOBIZ Kft. az eltelt években különösen az információbiztonsági, az informatikai szolgáltatásirányítási és a szoftver-minőségbiztosítási területeken vált a hazai piac egyik szakmailag megismert és elismert szereplőjévé. Célunk a következő években ezt az elismertséget, és ezzel együtt a piaci részesedésünket tovább növelni.

Célunk az ügyfeleink igényeinek maximális kielégítése oly módon, hogy egy sikeresen kiépített és tanúsított rendszer után nekünk már kevés, ha partnerünk egyszerűen annyival summázza tapasztalatait, kapcsolatunkat, hogy megérte. Elvárásunk, hogy partnereink tudjanak rendszerük / rendszereik működtetése során - lehetőleg mérhető - anyagi hasznot kimutatni.

Szolgáltatásaink minőségének végső mércéje a vevő megelégedettsége. Ügyfeleink bizalmát szolgáltatásaink egyenletes szintjével, megbízhatóságunk és szakértelmünk folyamatos növelésével kívánjuk megtartani. Ügyfeleink érdekében olyan alvállalkozókkal építünk ki kapcsolatokat, akik szakértelmükkel, szolgáltatásukkal, termékeikkel a megbízható, egyenletes minőség eléréséhez járulnak hozzá.

Elkötelezettek vagyunk szolgáltatásaink minőségének folyamatos fejlesztésében. Ehhez alapvető eszköznek tekintjük:

  • folyamatos továbbképzéssel a legmagasabb szakmai kompetencia elérését,
  • a feladatok és megbízások elvégzéséhez szükséges erőforrások felmérését és biztosítását,
  • megfelelő és megbízható alvállalkozók kiválasztását és alkalmazását,
  •  és az elvállalt feladatok projektszerű menedzselését.

A fenti célkitűzéseinek gyakorlatba való átültetése érdekében az ISO 9001 szabvány előírásainak megfelelő minőségirányítási rendszert vezettünk be, működtetünk, melynek elemeit a minőségirányítási kézikönyv rögzíti.

Budapest, 2009.05.20.

Dr. Horváth Zsolt
ügyvezető igazgató